16.8.11

shel silverstein












29 yorum:

  1. Beyhan giderek daha çok çıldırıyorum yazılarına, çizimlerine, farklılıklarına. Çok mutluyum seninle farklı sulara yelken açtığım için.. öperim:)

    YanıtlaSil
  2. "karşılık teorisi"ni duymuş olamazssın. çünkü ben uydurmuştum yıllar önce, kocam kişiyi kandırmak için:).. ben sizi sevdiğime göre ve karşılık teorisine göre sizin de beni sevmeniz lazım gibi bir cümle kurmuştum, ne utanmazmışım.(artık utanmaz değilim anlamına gelsin diye -mışım diyorum.) Uydurmuştum ama şimdi yürekten inanıyorum bu teoriye.ben de senin yazılarına bayılıp bazı durumlardaki duygularını ta icimden hissediyorum. bu akıs varken daha bir sürü sey kesfedicez birlikte.bimukabele:)

    YanıtlaSil
  3. missing piece çok güzeldi, almak duyurmak yaymak istedim. ben sizi galiba deli anne sayesinde mi keşfettim? hatırlamıyorum ama iyi oldu:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ben de seni kesfetmis oldum simdi yaziyordum ama bir baktim arkadasim yasemin (kelimlerarasinda) benden önce keşfetmiş bile. Bu blog dünyası hem çok büyük hem küçücük sanki. memnun oldum cok ben de..missing piece ne kadar hayata dair degil mi. hep eksik parçamızın pesindeyizdir yada bir seyin eksik parcası sanırız kendimizi, kendi kendine bütün olmak mesele diyor ki bu dediklerinden sadece bir tanesi :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ben de lazzy jane e bayıldım. Ama adamı rüyamda görsem korkarım. Bu arada önyargılarımız hemen harekete geçiyor farkında mısın tipine bakarak adam degerlendriiriyoruz. Allahtan senin tipin masal yazmaya çok uygun :))))) kitabının arka kapağında boy boy resimlerin olabilir, seni gören ayaküstü okumayın hemen satın alacaktır merak etme :)))))

    YanıtlaSil
  6. önyargı bir çeşit körlük gibi birşey, başka şeyleri görmeni engelliyor. bugün gurur ve önyargıyı 100. kere izlerken bir kez daha önyargılarımı ameliyatla aldırasım geldi.benim tipime gelince :), ben yillardır bu güne hazırladım kendimi, bir masal anlatıcısında çil olması gerektiğini düşündüğümden (bir de şekilciyim) keçeli kalemle çilli olmaya çalışmışlığım var geçmişte. ama öyle cok istemisim ki, cilli olmadim ama sag yanagimda elini havaya kaldirmis bir insan, sol yanagimda da bir cesit kus izi olustu gunesten.. ekip tamam yani, artik masalimi yazabilirim :)

    YanıtlaSil
  7. anne cafe getirdi,ben de geldim.The missing piece tam zamanında gönderildi,yollarımız daha ne vesilelerle kimlerle kesişecek acaba....

    YanıtlaSil
  8. hos geldin :) missing piece tam yerini bulmus :) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. icim acildi! cok eglenceli bir yazi. eline saglik.

    YanıtlaSil
  10. Bu kitabı duymuştum daha önce ama yazarını tanımıyordum..Ben de pek sevgili ''Deli anne'' sayesinde buradayım ve çok memnun oldum..Çok güzel bir blog ve Deli Anne'nin dediği gibi birikim ve kültür kokuyor her yazı-çizgi..Ellerinize-yüreğinize sağlık..Çocuk kitabı yazmayı düşünüyorsunuz sanırım,ilk okuyucularınzdan oluruz oğlum ve ben , sabırsızlkla bekliycez,çil konusuna katılyorum,pek sevimli yapıyor :)

    YanıtlaSil
  11. Cok eglenceli bir blog olmus ellerinize saglik. Ama hakkatende seri katil suratli :)

    YanıtlaSil
  12. Azerbaycandan Salamlar...Cox maraqli bir blog buldum...

    YanıtlaSil
  13. tesekkur ederim.. dedigim kadar var dimi :)

    YanıtlaSil
  14. buradan da azerbaycana selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  15. yorum almak ne guzel birseymis.. his olaraktan. vefali arkadasim yasmin (www.kelimelerarasinda.blogspot.com) disinda yorum almazdi on the way again. hatta adini alonely way olarak degistirsem mi diye dusunmeye baslamistim :) uzayda oldugumu daha bir hissederdim.. kelimelerimi uzaybosluguna gonderiyor gibi hissederdim dahadogrusu.. aslinda yanlis sayilmaz.. hic birsey yok olmaz kuralina gore kainata kodlanmis metinler gonderip gonderip durmak yaptigimiz sey.. ama bu gonderimlere cevap gelince hersey pek bir anlamli oluyor birden...ontheway again iki hafta kadar suyun tuzlu oldugu yerlerde olacak.. bakalim oralarda neler cizilip neler yazilacak..

    YanıtlaSil
  16. An itibariyle "Deli Annem" kanalıyla sizi bulmuş bulunuyorum.
    Merhaba!

    YanıtlaSil
  17. merhaba .. ben de seni bulmus oluyorum boylece.ve pastayi yaparken kalibi ortadan kesip teget koymak neden hic aklima gelmedi daha once diye dusunuyorum bir de :) . (siz demiyorum cunku ben bir kez siz dersem sen e cevirmek icin telef oluyorum sonra :)
    hosgeldinn.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Beyhan,
    Sen ne güzel bir insansın:)
    Laf olsun diye yazını tekrar okuyordum, yine çok keyif alıyordum ki bir şey oldu, hemen not almam gerekti falan filan:) Serendipity:)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Ha, bi de bildiğim kadarıyla Roald Dahl da 2. Dünya Savaşı'nda savaş pilotuymuş, kafasından yaralanmış ve yazar olmuş.

    YanıtlaSil
  20. hmm kesif neymis cok merak ettim. once serendipity sandim kesfi .. sonra serendipity nin anlamini ogrendim..gec olsun da guc olmasin..
    demek roald dahl da..tesaduf olmadigini biliyordum biliyordum. onemli ilk 3 cocuk yazari eski asker.lewis caroll a baktim, matematikci, mantikci, yazar, fotografci,papaz mis ama asker degilmis. Tanimak istedigim br yazar daha buyrun .. neden insanları bukadar merak ediyorum?
    not:o sizin guzelliginiz.:)

    YanıtlaSil
  21. O fotoğraf bende de benzer duygular yaratmıştı ilk gördüğümde. Yazarın bir tek Cömert Ağaç'ını biliyorum. Türkçe'de başka kitabı var mı acaba? Bir türlü cesaret edip de Bir Dolap Kitap'ta yazamadım, o da ayrı. Bazen bazı kitaplar üzerine çok fazla söze gerek kalmıyor sanırım.
    Bu arada Silverstein'ı ben Tenten'deki Doktor Müller'e benzetiyorum. :)

    YanıtlaSil
  22. comert agac insanin icini nasil da buruyor dimi..dolapta bu kitabi anlatmanizi merakla bekliyorum ben..galiba yok baska bir kitabi yok turkceye cevrilen. keske olsa...

    YanıtlaSil
  23. google arama motoruna "sıradışı blog" yazdım,farklı bişeydi aradığım.Deli anneye götürdü önce, sonra da ordaki bi paylaşımdan sana geldim.iyi ki gelmişim,ne iyi geldin... Merhaba MÜJGAN

    YanıtlaSil
  24. ya off "merhaba Müjgan" diye bitmesi kötü olmuş.Kendime merhaba der gibi :) adsız görünmek hoşuma gitmemişti de, merhaba sanaydı :)

    YanıtlaSil
  25. ben anladim bana oldugunu :)
    merhaba Müjgan.. (bu merhaba sana )
    sevgiler
    b

    YanıtlaSil
  26. Nasıl olmuş da atlamışım bloğunu?

    Merhaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yanıtı görebilecek misin acaba.
      biz burada mı tanışmışız ..

      Sil
  27. ah yeniden geldim.. neden bunca erteledim Shel amcayı okumayı.. neyse zamanı şimdi demek.. Beyhan'ım canım.. Sen var ol, senin gibiler var olsun...

    YanıtlaSil
  28. The Giving Tree yi nasıl getirtebilirim kızlarım için diye araştırırken Türkçe çevirisini, ardından bu güzel yazıyı ve yorumlara düştü yolum, dünya küçük blog dünyası daha da küçük. Bu arada geçen zaman içerisinde Shel'in 2 kitabı daha Türkçeye çevrilmiş

    Sevgiler

    YanıtlaSil