25.3.12

Bolonya

Beyhan"in seyir defteri Italya"nin Bolonya kentinde seyrediyor bir suredir.
Hatirlayamayacagim kadar uzun hikaye Bolonya"nin tarihi, onun yerine bu kentle ilgili sunu soyleyecegim ve hic unutmamak uzere aklinizda kalacak. Bologna,  semsiyeniz olmasa bile yagmurda islanmayacaginiz dunyadaki tek sehir. Butun kenti dolanan sutunlu arkadlara borclu bunu. Belki baska zaman uzun uzun anlatirim Bolonyayi ama simdi gezmek zamani- Henuz arkadlari cizmeye soyunmadim ama fotografta gordugunuz su meydancigi ciziverdim ve gonderiyorum mektup niyetine..


8 yorum:

  1. aklıma girdi bile yollara düşme zamanı : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her turlu rota hazirliginda yardimci olunur efenim :)

      Sil
  2. Aldım kartını:))teşekkürler...oraya çocuk kitapları fuarında gitmek hayalim var...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :). fuara gittim ben de.. simdi onun uzerine bir yazi hazirliyorum bir dolap kitap haftasonu icin.. cok cok cok ilham verici bir fuardi.. illustrator duvari diye birsey var ve illustratorler yayinevleri ile iletisime gecmek icin ellerinden geleni yapiyorlar..neyse yazimi tamamlamaya calisayim linkini mesaj atarim..:)

      Sil
  3. bu mektup çok iyi geldi, çizime de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grazie :)..daha bir suru kart hazirladim ama bir turlu aktarmak mumkun olamadi..yanimda scanner olmadigi icin.. yarin biraz ugrasacagim daha duzgun fotograflarini cekmeye..

      Sil
  4. Beyhan'cim, dikkat edersen Bologna ayni zamanda kulelerin de sehridir, kule dolu sehrin her yer. Sebebi ise, vakti zamaninda varlikli aristokrat ailelerin "en zengin , en guclu benim"'i ispat etmek istemelerindenmis. Hos,gunumuzde de ayni ya, her yer dev dev gokdelenlerle dolu. Insanoglu ortacag'da neyse simdi de ayni :P

    Acaba bize geldiginde neler cizeceksin, cok meraktayim.
    Iyi gezmeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet boyle bir degismezlik var sahiden de.. ama asil zenginlik topraga degebilmekte bence..ben de genovayi dort gozle bekliyorum..

      Sil